Evde Kolay Browni Tarifi




Malzemeler :

1 paket margarin (oda sıcaklığında)
2 adet yumurta
1 çay bardağı sıvı yağ
2 kahve fincanı toz şeker
1 paket kakao
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
Aldığı kadar un (yaklaşık 4-5 bardak)


Şerbeti için :

3 bardak süt
1,5 bardak şeker


Hazırlanışı :

Hamuru yoğrulur. İstenilen boyutta şekil verildikten sonra 180 derece fırında pişirilir. Ben kurabiye boyutundan biraz büyük yaptım. Böyle daha güzel olduğunu düşünüyorum. Şerbeti için soğuk süt ve şeker karıştırılır. Kurabiyeler çıktıktan sonra sıcakken sütlü şekerli karışıma batırılıp çıkartılır. Fazla bekletmeyin yoksa dağılıyor. Tecrübe ile sabittir :)

N o t : Ben kakao yerine bazen fındık aromalı puding katıyorum. Böylede güzel oluyor. İçine fındık ve cevizde katabilirsiniz. Ben tarifte yok ama portakal kabuğu rendesi de kattım. Farklı bir tat verdi. Mevsim kokan bir tarif oldu. Afiyet olsun...

0 yorum oku / yaz:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...