HANIMELLERLE KÜÇÜK PASTACIKLAR :)

Merhabalar. Nasılsınız?
Yazıma halinizi hatırınızı sorarak başlamak istedim. Burada hava kapalı olduğundan sanırım baya bi kasvetli bir gün:(. Bende bari ağzımız tatlansın diye bir şeyler paylaşmak istedim. Yapımı kolay mı kolay yapımı zahmetsiz olmasına rağmen şık mı şık.Hem gözümüze hitap ediyor hemde ağız tadımıza.Bu tarifi dün akşam gelen misafirlerim için hazırlamıştım.Sizde vaktiniz yoksa bir şeyler hazırlamaya bundan yapabilirsiniz.Tam kurtarıcı bir tarif.Hani düşünürüz ya tuzlu bir şeyler yaptım yanına tatlı ne yapsam hemen diye. İşte size bir porsiyonluk minik pastacıklar:)



Çok şeker gözüküyorlar dimi:) Bekletmeden hemen veriyorum tarifi. 

Malzemeler:
Malzemeler:
3 peket fındıklı hanımeller bisküvi
1 kutu kremşanti
1 bardak süt(kremşanti için)
1 kase süt 
1 bardak hindistan cevizi

Hazırlanışı:

Krem şanti 1 bardak sütle çırpınız.İki tane bisküvi arasına krem şanti doldurun.Bir tabağa süt koyunuz.Bir tabağa da Hindistan cevizini koyun.Önce süte sonra hindistan cevizine bulayın.Dolapta 1-2 saat bekleyince olmuş demektir.Ben bir gün önceden yaptım daha güzel oldu.isterseniz içine muz,fındık,damla çikolata koyabilirsiniz. Dışına da yine çikolata sosu veye başka meyveli sosta yapabilirsiniz.Afiyet bal, şeker olsun.Yiyenin yüzündü kocaman bi gülücük olsun inşallah:)


26 yorum:

  1. Ellerinize saglik..tam agzina gore..cok tsk ederim
    Sevgilerle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülşahcım sıcacık yorumun için teşekkürler. Yine beklerim :)

      Sil
  2. Minik pastaciklar harika gorunuyor, ellerine saglik :)

    YanıtlaSil
  3. Yapımı çok kolaymış ..Tam benlik :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten kolay.. İmdat pastası gibi.. :)

      Sil
  4. çok güzel görünüyor canım.:)

    YanıtlaSil
  5. Güzel olmuş elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nahidecim her zaman beklerim, teşekkürler..

      Sil
  6. Ellerine sağlık canım gerçekten de kurtarıcı bir tarif..Görüntüsü de çok şık..Afiyetler olsun..Sevgiler Zeyno'nun Mutfağından :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutfak Hazinem'den Zeynebin Mutfağı'na kocaman sevgiler. Keşke birbirimize gönderebilsekte ya :)

      Sil
  7. hemde pratik hemde güzel elinize sağlık çat kapı misafire şipşak hazırlanabilecek bir tarif elinzie sağlık.banada beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim fundacım. Sadece iade-i ziyaret amacıyla değil destek olmak adına her zaman geleceğim :)

      Sil
  8. Çok pratik, seviyorum böyle tarifleri. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet denizciğim. Hayatımız da her şeyin pratiğine karşı daha bir ilgiliyiz. Beğendiğine sevindim canım :)

      Sil
  9. hafta sonu gelecek misafirlerim için yapayım.ellerine saglık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eylemcim bende misafirliğe gelmek isterdim. Eminim enfes olacak. Şimdiden ellerinize sağlık...

      Sil
  10. merhaba ben de güzel yorumunuzdan sonra sitenizi ziyarete geldim :) nefis bir tarif ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim belçimcim. Bende blogunu zevkle takip ediyorum. Her zaman beklerim canım..

      Sil
  11. Eline sağlık çoook şirinler gerçekten :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nazlı nazlı pofuduk pofuduklar evet :) İçten yorumun için teşekkürler canım...

      Sil
  12. Çok pratik hafif bir lezzet…
    Ellerinize sağlık,sevgilerimi bıraktım…

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bende böyle nasıl derler yalap şalap :) çok tatlı şeyleri çok sevmiyorum. Hafif ve efil efil tatlar daha güzel geliyor. :) Ziyaret ve yorumun için teşekkürler canım..

      Sil
  13. Ellerine emeğine sağlık canım ya...çok güzel görünüyorlar..olsada yesek şincik :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne datlu bi bilsen :) Teşekkürler canım...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...